امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

پسر سرما،امیرحسین جعفرزاده

خاطرات امیرحسین جعفرزاده

خونه مامانی

1392/12/7 22:41
نویسنده : مامان ناظره
198 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزم

دیروز شما رفتی خونه مامانی تا من برم فیزیوتراپی...ناراحت

وقتی اومدم دیدم براتولد خاله نفیسه کیک خریدن.

خودش خبر نداشت مامیریم اونجا(همش نقشه فاطمه بود)چشمک

خلاصه همه اومدن جز بابا وعمو علی آقا که شیفت بودندیکی سرکار ،یکی حرم امام رضا(ع)

عمورضوان یسری جون رو باخودش آوورده بود.لبخند

شما ویسری نشستین جلوی کیک به جای خاله نفیسهقهقهه

هوراخاله جون تولدت مبارک ،سالهای سال زنده باشیهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

زهرا
11 اسفند 92 22:20
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، چون هزینه تبلیغات اینترنتی بالا است، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir شارژ خواستین سایت من یادتون نره ممنون