امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

پسر سرما،امیرحسین جعفرزاده

خاطرات امیرحسین جعفرزاده

خواجه ربیع

1391/8/27 16:10
نویسنده : مامان ناظره
332 بازدید
اشتراک گذاری

پسر طلا

امروز رفتیم خواجه ربیع سرخاک رفتگان...

سالگرد دایی باباجون هم بود...

                 

                 

              

شماشال مشکی انداختی وپیشونی بند یا حسین هم انداختی ...

برای همه اونایی که ازپیشمون رفتند قرآن خوندی...

من به شما افتخارمیکنم.

خداهمه رفتگان روبیامرزه...آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بابا جون یسری
28 آبان 91 21:17
سلام
وب قشنگ و جذاب و پر عکسی دارید . اینجا آدم احساس شادی می کنه ، شاید هم بخاطر تنوع عکسهاست .
ضمنا زیاد به وبلاگ امیر جان سر می زنم ، بعد از این سعی می کنم بازدیدم همراه با نظر باشه .
یا علی - التماس دعا


سلام
مرسی.نظرلطفتونه.منهم جزو طرفدارهای پروپاقرص وبلاگ یسری جان هستم وباخوندن مطالب آن به اینکه دخترپدرم هستم،افتخار میکنم
بازهم ممنونم ازلطف بسیار شما.عروس گلم روببوسین
خاله نیره
1 آذر 91 0:18
سلام پسر قشنگم ماشاا.. روز به روز مردتر میشی ها محرم برای همه دعا کن مخصوصا برای امیر من انشاا.. خدا برای مامان بابات نگهت داره دوست دارم و میبوسمت


سلام خاله
مرسی عزیزم .شماهم مارودعاکنین