امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

پسر سرما،امیرحسین جعفرزاده

خاطرات امیرحسین جعفرزاده

شدیدترشدن دردمامان

1392/12/25 12:52
نویسنده : مامان ناظره
190 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم

با اینکه میرم فیزیوتراپی ولی درد دستم بیشترشده...

دوجلسه آخرش رونرفتم ورفتم دکتر،

دکتر برامMRIنوشت.

چون بابانبودشماروخونه گذاشتم ورفتم.

خیلی ترسیده بودم با اینکه دردنداشت ولی وهمناک بود...

مدتی که دراتاق انتظاربودم مریضهای زیادی رودیدم وازدردخودم یادم رفت.

با اون دستهای کوچیکت برای شفای همه مریضهادعاکن.

 

خداروشکرمیکنم بخاطر تمام نعمتهایی که به من داده ومطمئنم این مریضی هم نوعی آزمایشه ...

خدایا شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

❤طراح دردونـــه تـــم ❤
21 اسفند 92 19:12
سلام مامان امیر حسین کوچولو دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه ني ني گلتون عکس آتليه اي نداره براتون عکس ساده اي که تو خونه ازش ميگيريد رو تبديل به آتليه اي ميکنم .... اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن www.testersite.mihanblog.com
مامان امیرعلی
25 اسفند 92 19:20
میدونی خیلی مراقب خودت باش خیلی... بچه ها وقتی مامانشون مریض میشه دیگه ... دنیاشون تیره وتار میشه... من خودم یادمه وقتی بچه بودم مادرم که مریض میشد... وای خدا چقد نذر میکردمممم ... چقد گریه میکردم... بااین که مادر شدم خودم وخیلی سال میگذره از این قضیه ها ولی مثل نوار جلوی چشممه... تروخدا مراقب خودت باش... وبه خودت برس... امیرحسین عزیزمون گناه داره هاااااااااااااااااااااا... حتما عزیزم.چشم