امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

پسر سرما،امیرحسین جعفرزاده

خاطرات امیرحسین جعفرزاده

تولدمامان

1392/12/3 10:35
نویسنده : مامان ناظره
125 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم

2اسفندتولد من بود.هورا

شما قرار بود برام کیک بخری ...ولی پشیمون شدی.سوال

شب تولد من هم رفتی خونه مامانی ومنم چون بابا شیفت بود خونه تنها موندم.قهر

صبح زنگ زدی که مامان ببخشید تنهات گذاشتم.عصبانی

کلی تعریف وتمجید ازمن کردیناراحت

بعد هم بقیه روراه انداختی اومدند خونه ما...چشمک

اینا کادوهای مامانی.بابایی وخاله هاست...زبان

چون میدونن من خیلی کارهای سنتی رو دوست دارم  برام رومیزی ترمه .کیف وجانماز آووردند.

دست همه درد نکنه.خجالت

تازه کلی دوستام به من پیام دادن وزنگ زدند(عمه جونها.خاته نرگس وفایزه...) ...

ازهمه بخاطر اینکه به یاد من بودند تشکر میکنم.قلبقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

شهرزاد
6 اسفند 92 7:14
گل پسر دیگه مامانی رو تنها نگذاری غصه می خوره بابا نیست شما مرد خونه ای واقعا.....چه مردی!؟
مامان امیرعلی
7 اسفند 92 7:17
سلام عزیزم خوبی؟ تولدت مبارککککک... ایشالا تولد 120 سالگیت... همیشه شاد باشین ...سلام .پیرشدن که تبریک نداره متشکرم که به ماسرزدین