امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

پسر سرما،امیرحسین جعفرزاده

خاطرات امیرحسین جعفرزاده

رفتن خاله وکادو تولد

1392/11/4 8:39
نویسنده : مامان ناظره
132 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من

خاله جون چهارشنبه رفت...

البته بلیطش جلو افتاد وخیلی باعجله رفت.

شما خیلی ناراحتی ومدام بهونه میگیری.برای همین شمارو فرودگاه نبردیم.زبان

باباجونم چون خسته بود نیومد(...)

خاله که زنگ میزنه حاضر نیستی باهاش حرف بزنی.به من زنگ بزن

راستی خاله برای تولدت کلاهی که سفارش داده بودی برات بافته وگذاشته ...قول داده وقتی اومد یک کادو بزرگ برات بیاره.

برای خاله نرگس دعا کن تازود تر خوب بشه وفایزه برگرده ایران پیش ما.

خاله جون دلمون برات تنگ شدهنگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

شهاب
4 بهمن 92 8:34
سلام خوشبحالت منم میخوام
khale faeze
6 بهمن 92 16:53
nazi bede amir khodsh bekhune سلام امیر حسین جوجه خوبی داداشی؟منم دلم برات تنگ شده.سینا میگه کاش ایران بودیم.با امیر بازی می کردم. دوست دارم