امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

پسر سرما،امیرحسین جعفرزاده

خاطرات امیرحسین جعفرزاده

آهسته وآرام قدم بردار...

1391/7/9 20:06
نویسنده : مامان ناظره
206 بازدید
اشتراک گذاری

  

 

پسر طلای من

آهسته وآرام قدم بردار،مراقب باش تمام مسیر پرازحادثه است.

یکی دیگه از مراحل رشدخودت روپشت سرگذاشتی ودر14 ماهگی تمام توانت روجمع کردی وتونستی روی پاهای کوچولوت راه بری ،خیلی بااحتیاط ازجا بلند میشی وهرجادوست داری میری وحاضرنیستی دستهای ماروبگیری.باید سایه به سایه شما راه برم تاخدای نکرده سنگی زیر پاهای کوچولوت نره وباعث زمین خوردنت بشه.

وقتی به حرف زدنهای کوتاه کوتاهت وراه رفتنت نگاه میکنم یاداون روزی می افتم که توروبرای اولین بار توی بغل من گذاشتن ومن به فرشته کوچولوم نگاه میکردم وفکر می کردم چقدرکوچک وشکننده ای و حالا ...

ورودت به مرحله جدید بزرگ شدن مبارک باشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان شیدا
9 شهریور 91 20:16
سلام . شیدا جون یکساله شد . شما هم به جشن تولد دلبندمون دعوتید . خوشحال میشیم تشریف بیارید .


باران قلنبه
12 شهریور 91 2:28
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین.
دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره.
آدرس سایت آتلیه سها:
Soha.torgheh.ir/festival
یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی.
یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا





خاله نیره
1 مهر 91 15:52
بوس تو رو جز دوستانم به بقیه معرفی کردم


مرسی خاله جون