امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

پسر سرما،امیرحسین جعفرزاده

خاطرات امیرحسین جعفرزاده

خرابکاری مامان(برگشت به قبل)

1391/9/17 11:36
نویسنده : مامان ناظره
226 بازدید
اشتراک گذاری

امیرجون

امروز فهمیدم اشتباها چندتا ازمطالب اولیه وبلاگت پاک شده...دل شکسته

(البته من خیلی مقصرنبودم)

کلی ناراحتم...گریه

خبربدتر اینه که نمیشه هیچ کارش کرد...آخ

مجبورم دوباره آنها روبنویسم ...متفکر

ولی مشکل اینه یادم رفته...کلافه

خیلی مامان بدی هستم ؟خودم میدونم...قهر

عجب کاری شده...سوال

رفتم چک کردم عکسهات موجوده...اوه

آره داررم سعی میکنم به خودم امیدبدمنگران

قول میدم دوباره...بنویسم!خیال باطل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله فائزه
15 آذر 91 21:55
خسته نباشی نازی جون


حسابی خراب کردم
ولی سعی میکنم دوباره ردیفش کنم
مرضیه
19 بهمن 91 14:18
سلااااااااااااااااااااااااااااااام خوووووووووووووووووووبی };-