امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

پسر سرما،امیرحسین جعفرزاده

خاطرات امیرحسین جعفرزاده

چند خطي براي پسرم

1393/9/11 20:19
نویسنده : مامان ناظره
161 بازدید
اشتراک گذاری

براي پسرم

مرد كوچك مادر...

مادرفداي قدوبالايت

خوب به حرفهاي من گوش كن ،حرفهاشايدتلخ وسنگين باشد

امابايدازهمين بچگي ات برايت بگويم تادرآينده

آماده باشي براي مردشدن

توقراراست مردخوبي باشي،مردخوبي بودن كارسختي است

اينكه قوي باشي اما مهربان،صدايت پرجذبه باشد امانه بلند

اينكه بايد گليم خودت راازآب بيرون بكشي ومهم تراينكه بايد تكيه گاه باشي

عزيز دل مادر

تكيه گاه بودن سخت ترين قسمت مردانگيست

اول ازهمه بايد تكيه گاه خودت باشي

وبعد عشقت... عشق چيز عجيبي نيست

حسي است مثل مواقعي كه صدايم ميكني: مادر

ومن ميگويم:جان مادر

وبه همين مقدسيست...عاشقي راكم كم خودم يادت ميدهم

لابه لاي حروف الفبا واعداد

خودم عادتت ميدهم به گفتن دوستت دارم...گل خريدن...قدم زدن...وغافل گيركردن

پسرم

بزرگ شدن جديست مثل همين بازيهاي بچگيت،اماتوعجله نكن براي بزرگ شدن

وقتش كه برسدتوهم بزرگ ميشوي وگرفتار....

فقط اينرا بدان تمام عشق مادر درتوخلاصه ميشود

تا ابد دوستت دارم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)