امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

پسر سرما،امیرحسین جعفرزاده

خاطرات امیرحسین جعفرزاده

کارنامه

1392/11/28 21:18
نویسنده : مامان ناظره
186 بازدید
اشتراک گذاری

پسر زرنگ من

امروز قرارشد بیایم مدرسه وکارنامه شمارو بگیرم.زبان

همش خیلی خوب بود...قلب

خانمت ازدرس ومشقت راضی بود ولی از صحبت کردنهای مداوم شما سرکلاس گله مند بود...اوه

تازه نمایشگاه کتاب هم بود که من سه تا کتاب برات خریدم.

همیشه موفق باشیقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامانی
28 بهمن 92 21:27
عزیزم انشال.. هر چه زودتر خوب بشی و کنار گل پسرت شاد و سرحال از اونجایی که همشهری بودیم خوشحال شدم سلام مرسی ازاینکه به دیدن ما اومدین
مامان امیرعلی
30 بهمن 92 11:53
آفرینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن به امیر حسین جون.... هزار ماشالله... میدونی امیرعلی منم خیلی حرف میزنه البته همش به زبون خارجی هاااااااااااااااااااااا... اشکالی نداره سلام.مرسی عزیزم. آفرین به امیرعلی
طراحیه ارزان
30 بهمن 92 21:50
سلام اگه تقویم خواستی یا خواستی وبلاگتو خوشگل کنی یا تم تولد مناسبو با کیفیت خواستیبه به من یه سری بزن چشم مرسی
❤دردونــــه تـــم❤
30 بهمن 92 22:35
سلام به شما دوست خوبم دوست داري قالب وبلاگ با عکس ني ني نازت داشته باشي ؟ دوست داري بالابر وبلاگ با عکس ني ني تون داشته باشي ؟ دوست داري لوگو و صفحه ورودي داشته باشي با عکس ني ني تون؟؟؟ سال نو هم که نزديکه کلي ليست توي نوبت داريم بايد براشون تقويم طراحي کنم اگه شما هم دوست داري براي سال نو تقويم با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولی نو برای نی نی نازتون همراه با دردونــــه برترین قالب ها و تقویم ها و خدمات از دردونـــــه منتظر حضور گرمت هستم
مامان امیرعلی
2 اسفند 92 21:55
خاله جونم بروزیممممممممممممممممممم دیر دیدم
شهرزاد
6 اسفند 92 7:16
افرین پسر زرنگ مرسی